Õp. Küttneri 60. sünnipäev.


1. Millal täpselt on teie sünnipäev?

Sündinud olen 27. detsembril, aga passis on minu sünnipäev 1. jaanuaril.


2. Kellega pidasite oma 60. sünnipäeva?

Kohal oli minu pere, sugulased, tuttavad kahest koorist, kus olen laulnud ja kahest koolist, kus õpetanud. Lisaks paar minu endist õpilast.


3. Kus pidu toimus ja kas jäite sellega rahule?

Pidu toimus Tiit Soku pubis ja jäin oma sünnipäevaga väga rahule.


4. Mida saite kingiks? Milline on olnud teie ilusaim kingitus?

Mulle kingiti raamatuid, kinkekaarte spasse ja raha, mis pidi olema rahvariiete eest.
Oma ilusaima kingi sain 50. sünnipäevaks, kui mees ja poeg kinkisid mulle türkiissinise kaelaripatsi ja sõrmuse.


5. Mis on Teie kõige meeldejäävam sünnipäev?

Unustamatu sünnipäev oli kui sain 35 aastaseks. Õpetasin tol päeval ühes Keila koolis. Peale kooli sõitsin ühe oma õpilasega linna alaliste asjade komisjoni. Õhtul käisin haiglas memmel külas, kellel oli olnud just operatsioon. Kui koju jõudsin oli kell pool kaheksa ja uksest sisse asutedes ei saanud ma aru, mis toimub. Laud oli kaetud, laual olid kolm pikka küünalt ja kogu pere istus ja ootas mind.


6. Kas olete rahul ajaga, millal Teie sünnipäev on?

60 aastaga harjub ära.


7. Kas ootasite väga oma sünnipäeva?

Lapsena ootasin kindlasti rohkem, praegu see lihtsalt tuleb.



Palju õnne õpetaja Küttner!


Intervjuu õp. Leili Küttneriga viis läbi: Riin
Fotod: Liisa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar